مدیر کل بنیاد ایلام گفت:ارزیابی و برآورد خسارت وارد شده به منازل مسکونی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آسیب دیده از سیل توسط کارشناسان بیمه انجام گرفته است.

برآورد خسارت وارد شده به منازل مسکونی خانواده‌های شهدا آسیب دیده از سیلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد ایلام در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان سیروان گفت: ارزیابی و برآورد خسارت وارد شده به منازل مسکونی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آسیب دیده از سیل توسط کارشناسان بیمه انجام گرفته است و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: از طریق بیمه کوثر خسارت وارد شده به منازل جانبازان بالای پنج درصد و خانواده‌های شهدا تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال و اثاثیه تا سقف ۵۰ میلیون ریال جبران می‌شود.

رستمیان گفت: با توجه به اینکه تعدادی زمین‌های کشاورزی و دام‌های این شهرستان دچار خسارت شده اند، این بنیاد، ضمن حمایت از طرح‌های اشتغالزایی ایثارگران آسیب دیده، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگرانی که مشاغل آن‌ها بر اثر سیل دچار خسارت شده است را مورد حمایت مالی قرار خواهد داد.

وی یاداور شد: اگرچه عمده خسارت‌های وارد شده به منازل ایثارگران جزئی است، ولی علاوه بر حمایت بیمه کوثر، مابقی خسارت وارد شده به منازل ایثارگران توسط این بنیاد جبران خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

بازدید مدیر بنیاد ایلام از مناطق سیل زده شهرستان سیروان

برچسب ها: سیل ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.