مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی خجسته میلاد با برکت دوازدهمین امام معصوم، مهدی صاحب زمان را بر تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر کل بنیاد ایلام به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج)به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی خجسته میلاد دوازدهمین امام معصوم، مهدی صاحب زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را بر تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان به ویژه شیعیان و منتظران آن حضرت و خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام سلیمان رستمیان بدین شرح است:
بسمه تعالی
نیمه شعبان خجسته سالروز ولادت انسان کامل، وارث همه پیامبران الهی و مایه امان اهل زمین، دوازدهمین گوهر تابناک آسمان امامت، حضرت مهدی موعود (عج) است.
انسانی که امید مستضعفان جهان است و نگاه ستم را از زمین می‌زداید و آن را از عدل و داد پر می‌سازد و حکومت الهی بر همه خلایق، به دست مبارک او تحقق خواهد یافت. ما نیز با قلب‌های مملو از اعتقاد به ظهور آرزو می‌کنیم توفیق آن را داشته باشیم در رکاب آن حضرت و در ردیف صحابه ایشان قرار گیریم و در برپایی جهانی سرشار از عدالت و معنویت نقشی داشته باشیم.

اینجانب میلاد فرخنده مهدی موعود را به همه مستضعفان، شیعیان و منتظران آن حضرت و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام تبریک و تهنیت گفته و از درگاه احدیت تعجیل در فرج مبارک آن موعود و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/با

پیام تبریک به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.