به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، بعد از توقف تولید امویام ۵۳۰ در سال ۹۴، مدیران خودرو عرضه مدل جانشین آنرا در همان سال و با نام ۵۵۰ آغاز کرد. این خودرو هرچند بزرگتر و گرانتر از ۵۳۰ است، اما پلتفرم مشترکی با آن دارد و همچنان باید آنرا در کلاس کامپکتها جای داد.
۵۵۰، که در بازار چین با نام چری E۵ شناخته میشود، در دو مدل دندهای و اتوماتیک در کشورمان عرضه شد که هردو تجهیزات مشابهی دارند و ناگفته پیداست که مدل دندهای ۵۵۰ چالاکی بیشتری نسبت به نسخه اتوماتش دارد. ضمن اینکه جعبهدنده CVT این خودرو نیز هوشمند طراحی نشده است.
البته وجود حالت L در جعبهدنده را هم نباید نادیده گرفت؛ حالتی که به شما اجازه میدهد در شیبهای تند با سرعتی یکنواخت (با دنده سنگین) حرکت کنید.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/