رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قروه گفت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی ۳۸ میلیارد تومان به طرح‌های اقتصادی در قروه اختصاص یافت که ۹۸ درصد این طرح‌ها موفق بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کوروش شعبانی عصر امروز در مراسم روز کارگر اظهار داشت: در سال‌های اخیر از سوی برخی کشورهای بیگانه مانند آمریکا تحریمات ظالمانه‌ای علیه ایران وارد شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه افزود: ضرورت دارد برای مقابله با تحریمات اقتصادی از توان کارگران و دانش نیروهای داخلی و بومی استفاده کرد.

وی با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال رونق تولید اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد پیشرفت برنامه‌های توسعه چشم‌انداز ۲۰ ساله با توان کارگران خواهیم بود.

شعبانی ادامه داد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی ۳۸ میلیارد تومان به طرح‌های اقتصادی در قروه اختصاص یافت، همچنین طبق این آمارها ۹۸ درصد این طرح‌ها موفق عمل کرده است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته در حوزه تعاون بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار صادرات توسط تعاونی‌های قروه برای این شهرستان ارز آوری داشته‌ایم.

شعبانی تصریح کرد: از ۴۰۰ پرونده در حوزه روابط کار بین کارگران و کارفرمایان، ۴۰ درصد آن با سازش حل مشکل شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه گفت: در حوزه امور اجتماعی، کلاس‌های آموزشی، مسابقات ورزشی و... بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ ساعت کلاس آموزشی در قروه برگزار شد.

شعبانی در پایان مراسم روز کارگر در میان کارگران قروه‌ای گفت: با همکاری تعاونی‌ها، کارگران، صاحبان مشاغل و این اداره ۶۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان کشور در روزهای گذشته ارسال شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.