آصف غفور، سخنگوی ارتش پاکستان در سخنانی گفت: پاکستان و ایران روابط بسیار خوب و دوستانه‌ای دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آصف غفور، سخنگوی ارتش پاکستان گفت: ملت‌های پاکستان و ایران روابط بسیار خوب و دوستانه‌ای دارند و هرگز نمی‌توان تصور کرد که از خاک هایشان علیه یکدیگر استفاده کنند.

ژنرال آصف غفور افزود: ما در گذشته بار‌ها شاهد سوء استفاده از مرز‌های افغانستان علیه پاکستان بوده ایم، اما در خصوص مرز‌های مشترک ما با ایران هرگز چنین تصوری نداریم.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: در سفر فرمانده ارتش پاکستان به ایران، رئیس‌جمهور ایران مرز‌های مشترک دو کشور را به عنوان مرز صلح معرفی کرد.

ژنرال آصف غفور درباره امنیت مرز‌های مشترک گفت: با توجه به حوادث تروریستی اخیر در دو سوی مرز و سوء استفاده برخی از عناصر تروریستی از مرز‌ها، دو کشور به این نتیجه رسیده اند که امنیت مرز‌های خود را به طور مشترک افزایش دهند و قرار است در امتداد خطوط مرزی حصارکشی شود و در مواردی پست‌های مرزی در امتداد آن ساخته شود.

او در مورد تلاش‌های ارتش پاکستان برای ریشه کنی تروریسم گفت: ارتش پاکستان دستاورد‌های زیادی در مبارزه با تروریسم به دست آورده است.

ژنرال آصف غفور در خصوص تنش‌های جاری بین پاکستان و هند تصریح کرد: به نظر ما تنش‌های کنونی که از سوی هند افزایش یافته و تنها به علت انتخابات جاری در آن کشور است و برخی از احزاب سیاسی آن کشور برای سوء استفاده از تنش با پاکستان، این تنش‌ها را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار