پیکر مرحوم حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت سابق سمنان بر دستان مردم ولایتمدار سمنان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرحوم حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی مدتی به علت عارضه خونی در بستر بیماری بود و هفتم اردیبهشت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مردم قدرشناس سمنان به پاس سال‌ها تلاش این روحانی مردمی و وارسته در زمینه علمی و مذهبی، امروز پیکر وی را از معراج شهدا تا بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) تشییع کردند و به خاک سپردند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان سمنان به همراه مردم قدرشناس سمنان در مراسم تشییع و خاکسپاری این روحانی وارسته حضور داشتند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی، در میدان امام خمینی سمنان به همراه خیل شرکت کنندگان در مراسم تشییع، بر پیکر مرحوم حجت الاسلام احمدپناهی نماز میت را اقامه کردند.

امامت جمعه موقت سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه و مدیریت مدرسه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) مهدیشهر و ریاست ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان، بخشی از سوابق کاری زنده یاد حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی است.

وی که برادر شهیدان سید جمال و سید مهدی احمد پناهی است، از روحانیون وارسته و مردمی سمنان و محل مراجعه بسیاری از شهروندان بود.

انتهای پیام / گ

جزئیات تشییع پیکر امام جمعه موقت سابق سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار