معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:راندمان ریلی در دولت دوازدهم به ۲ برابر افزایش یافته است.

در سال جاری ۲۷۰ کیلومتر ریل گذاری در دست اجراست/افزایش ۲ برابری راندمان ریلیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران سبزوار با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۴۰۰ کیلومتر عملیات ریل گذاری در کشور به بهره برداری رسید گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی در سال جاری نیز ۲۷۰ کیلومتر ریل گذاری در دست اجراست.

وی با اشاره به خدمات فراوان نظام جمهوری اسلامی به مردم تصریح کرد: قبل انقلاب راه‌های روستایی کشور حدود سه هزار کیلومتر بود که به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ۱۲۱ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالته در کشور وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در همه بخش‌ها بی بدیل است و توسعه راه‌های روستایی بخشی از خدمات انقلاب به مناطق محروم می‌باشد.

خادمی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چهار هزار و ۵۵۶ کیلومتر راه ریلی در کشور وجود داشت که این خطوط در طول انقلاب اسلامی به ۱۱ هزار کیلومتر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در بخش آزادراه نیز در گذشته کمتر از ۳۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور وجود داشت که اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور به بهره برداری رسیده و یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر نیز در دست اجرا و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر هم آماده سرمایه گذاری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر روز دوشنبه به سبزوار علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار از جاده شهرستان سبزوار - قوچان نیز بازدید کرد.

شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آغاز عملیات اجرایی راه آهن سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.