مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رایزنی برای افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه اردبیل جهت افزایش ورود گردشگران به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه مشترک با مدیر هواپیمایی آسمان در اردبیل و مدیران دفاتر و آژانس‌های گردشگری، گفت: رایزنی‌های لازم برای افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه اردبیل جهت افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان در حال انجام است.

وی گفت: ما متعهد هستیم تا از توان و ظرفیت تمامی دستگاه‌های استان استفاده کنیم تا پرواز‌های بیشتری به استان اردبیل دایر شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: در سال ۹۷ بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در مرز بیله سوار انجام گرفته و این ظرفیت بسیار خوبی در استان اردبیل است که متاسفانه مورد غفلت بخش خصوصی فعال در این حوزه قرار گرفته است.

فلاحی بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب از مراکز اقامتی تا جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری لازم است بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری در استان اردبیل تلاش‌های بیشتری برای افزایش ورود گردشگران به اردبیل انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران به عنوان مقصدی ارزان برای گردشگران در بین کشور‌های دیگر است باید از این قابلیت به صورت ویژه بهره ببریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان از تمامی فعالان، متخصصین و سرمایه گذاران در حوزه گردشگری که بتوانند از ظرفیت‌های موجود در استان به صورت حداکثری استفاده کنند درخواست می‌کنیم تا در حوزه‌های تخصصی گردشگری ورود کنند.

انتهای پیام/ح

افزایش ورود گردشگران به اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار