سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو گفت:تعداد زیادی اتوبوس برای انتقال هواداران مشهدی به تهران جهت حضور در بازی مقابل سایپا تدارک دیده شده است.

تدارک اعزام هواداران برای بازی با سایپابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جواد طاری بخش سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو با اعلام این خبر گفت: آن دسته از هوادارانی که قصد حضور در تهران برای تماشای این بازی را دارند، لازم است از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه با مراجعه به دفتر باشگاه پدیده شهر خودرو به آدرس مشهد، خیابان بهار، بین چهارراه لشکر و چهارراه استانداری، بهار ۱۷ نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: هواداران گرامی می‌بایست در زمان ثبت نام حتما کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند. اولویت اعزام هواداران با افرادی خواهد بود که ثبت نام اولیه خود را در محل باشگاه با تکمیل فرم ثبت نام انجام دهند و رسید دریافت نمایند. همچنین اعزام آن دسته از هوادارانی که سن آن‌ها زیر ۱۸ سال می‌باشد، تنها با رضایت نامه، ولی که به صورت حضوری ارایه شود، انجام پذیر خواهدبود.

سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: این سفر به صورت رایگان (به همراه صبحانه، ناهار و شام) خواهد بود و زمان حرکت اتوبوس‌ها به تهران عصر روز شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه و زمان برگشت به مشهد پس از پایان بازی در روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد بود. همچنین از هوادارانی که قصد حضور در این سفر را دارند کارت شناسایی معتبر گرفته خواهد شد که پس از پایان سفر به آن‌ها عودت داده می‌شود.

دیدار تیم‌های پدیده شهر خودرو و سایپا در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام//ج.ر

 

اعزام رایگان هواداران پدیده به تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.