معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بیشترین میزان پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی اردبیل مربوط به خشونت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل امروز در جشنواره نوجوان سالم اردبیل گفت: برای کاهش خشونت‌های جامعه، باید آستانه صبر در افراد را افزایش دهیم و در این زمینه نیازمند ارائه آموزش‌های لازم به مردم و به ویژه دانش‌آموزان هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار پرونده‌ها در استان اردبیل مربوط به خشونت است، افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص خشونت و اعتیاد باید برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را معطوف به مدرسه و خانواده بکنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل خشونت، اعتیاد و دعاوی خانوادگی را از جمله مشکلات اساسی در استان اردبیل برشمرد و بیان کرد: اگر پدر و مادر رفتارهای مناسبی با همدیگر داشته باشند و آرامش را در خانه حکمفرما کنند بدون شک جوانان رفتارهای مناسبی در جامعه خواهند داشت.

خدادادی افزود: مدارس نیز نقش تعیین کننده‌ای دارند و در صورتی که بتوانند برنامه‌های متناسب با دانش‌آموزان اجرا کنند و به آنان مهارت‌های رفتاری و کنترل خشونت را آموزش دهند، به یقین در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه سهم زیادی را بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام/ع

کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل

 

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.