مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: بالاترین تعداد شرکت کننده در سامانه جشنواره امتنان از استان اصفهان است و یک واحد صنعتی به عنوان واحد برتر کشور در سطح ملی و ۸ نفر از کارگران این استان به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن نیرومند مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به بزرگداشت هفته کار و کارگر و با رویکرد حمایت و تشویق کارگران برتر عنوان کرد: فراخوان جشنواره امتنان هر ساله از ۵ آبان تا ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود که در سال ۹۷ نیز با ثبت نام کارگران در سامانه جشنواره، کار خود را آغاز کرد.

نیرومند با بیان اینکه از برترین‌ها در این حوزه در هفته کار و کارگر تجلیل می‌شود، اضافه کرد: از ۴ هزار ۱۲۱ نفر کارگر ثبت نام کننده در سامانه، هزار و ۲۹۲ نفر واجد شرایط داوری شدند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در سطح کشور سرآمد است، اظهار داشت: بالاترین تعداد شرکت کننده در سامانه جشنواره امتنان از استان اصفهان است و یک واحد صنعتی به عنوان واحد برتر کشور در سطح ملی و ۸ نفر از کارگران این استان به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به داوری این جشنواره در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، تصریح کرد: در این جشنواره در بخش کشاورزی یک شرکت به عنوان نمومه استانی، و یک کار گروه در بخش خدمات عنوان نمونه ملی را کسب کردند.

انتهای پیام/ی



پیشتازی اصفهان در جشنواره امتنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.