مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در راستای برنامه ریزی جهت مدیریت آب ناشی از ورود سیلاب به منطقه سیستان و کاهش آثار زیانبار پدیده گرد و غبار برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحیدپورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در راستای برنامه ریزی جهت مدیریت آب ناشی از ورود سیلاب به منطقه سیستان و در راستای برنامه ریزی جهت کاهش آثار زیانبار پدیده گرد و غبار این بازدید انجام شد.

وی ادامه داد:مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار در این بازدید قول مساعد برای پیگیری طرح‌های علمی و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه برای مقابله با گرد و غبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سازمان حفاظت محیط زیست را داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مردم منطقه شاهد اثرات مثبت این پروژه‌ها در زندگی خود باشند.

پورمردان گفت: بازدید از سازه نگهدارنده آب در دشت سنگل و کانال‌های حفر شده جهت انتقال آب به کانون‌های گرد و غبار، چاه نیمه‌های زهک و پروژه‌های عمرانی انجام شده و در حال اجرای این اداره کل در منطقه سیستان از دیگر مکان‌هایی بود که دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار از آن بازدید کرد.

انتهای پیام/پ

بازدید از سازه نگهدارنده آب در دشت سنگل و کانال‌های حفر شده

برچسب ها: محیط زیست ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار