معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت نگاه ویژه‌ای در حوزه تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان دارد و این استان در اولویت طرح‌های اجرایی و اعتباری است.

دولت نگاه ویژه‌ای در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حمیدرضا عدل در کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دولت با توجه به منابع محدود در حوزه تخصیص بودجه، اعطای تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به این استان را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در حوزه سیلاب مباحث مربوط به سیل و نحوه پرداخت خسارات و مانند آن بررسی شده و سیستان و بلوچستان نیز مانند سایر مناطق کشور از خدمات و کمک‌های مربوطه برخوردار خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان برنامه و بودجه به طرح ۴۶ هزار هکتاری سیستان اشاره کرد و افزود: این طرح به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ ملی در دستور کار دولت قرار گرفت و تا کنون پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی گفت: مباحث مربوط به ریزگردها، احیای تالاب بین المللی هامون، مباحث مربوط به لایروبی انهار و مانند به عنوان مقوله‌های زیست محیطی در دستور کار دولت قرار دارد.

عدل تاکید کرد: از ظرفیت‌های آبخیزداری باید به نحو درست استفاده کرد و دولت در این حوزه منابع خوبی در نظر گرفته است.

معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان برنامه و بودجه به ایجاد تصفیه خانه سیستان اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز برای اجرای این طرح اعتبارات خوبی در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط خاصی که دارد در تخصیص اعتبارات در اولویت است.

عدل ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه به همه تعهد‌های خود در سیستان و بلوچستان عمل خواهد کرد.

رئیس کمیسیون آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: دولتمردان در اجرای تصمیمات خود با شتاب بیشتری عمل کنند.

انتهای پیام/گ

 نگاه ویژه‌ دولت  در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار