سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی نسبت به حواشی پیش آمده در تمرین دیروز این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مهاجم تیم خود فرزاد حاتمی را از تیم برکنار کرد، این بازیکن صحبت‌هایی کرد که با واکنش سرمربی تیم روبرو شد. حاتمی گفته بود تارتار به جز ۳۵ درصدی که همه بازیکنان و کادر فنی گرفته اند، یه چک جداگانه دریافت کرده که ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش می‌باشد. گفته می‌شود مهدی تارتار هم به خاطر صحبت‌های حاتمی از او شکایت خواهد کرد.

حالا عبدالرحیم خطیب، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درگفتگو با خبرنگار ما در خصوص صحبت‌های فرزاد حاتمی اظهار کرد: هیچ یک از اعضای تیم ریالی بیشتر از ۳۵ درصد قبلی دریافت نکرده اند. چه خود مهدی تارتار و دیگر اعضای فنی و چه بازیکنان همان مبلغ را دریافت کرده اند.

خطیب در خصوص شکایت تارتار از حاتمی هم اظهار داشت: حرف‌های حاتمی بی ربط است، چون همه یک میزان مبلغ را دریافت کرده اند. هموز نمیدانم که تارتاراز حاتمی شکایت کرده یا نه، اما این را می‌دانم که قطعا شکایت می‌کند.

مگر در قرارداد حاتمی ذکر شده بود که همیشه در لیست تیم باشد

او درخصوص این که گفته می‌شود در تمرین روز شنبه تیم فوتبال پارس جنوبی بین تارتار و حاتمی درگیری پیش آمده است هم تصریح کرد: بازیکن نباید مقابل مربی بایستد و بگوید چرا من را در لیست ۱۸ نفره قرار نداده ای. مگر اصلا قرار بر این بوده که حاتمی همیشه در لیست باشد. وقتی با بازیکن قرارداد بستیم که به او نگفتیم همیشه در لیست ۱۸ نفره قرار خواهی گرفت. او ادامه داد: این از اختیارات مربی تیم است. چرا که ترکیب تیم را تارتار طبق شرایط هربازی مشخص می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: شاید تارتار تشخیص داده که حاتمی اصلا به درد بازی با سپیدرود نمی‌خورد و او را طبق تاکتیک‌های خود از لیست کنار گذاشته است. این سلیقه تارتار بود و نباید دیگران صحبتی کنند.

نگران داوری‌ها هستیم

او در پایان در خصوص دیدار هفته آینده پارس جنوبی مقابل ذوب آهن هم گفت: شرایط روحی مان خوب است و بازی در زمین خودمان برگزار می‌شود، اما نگران داوری هستیم، چون در این چند هفته اخیر داوران ما را اذیت کرده اند. در هر ۶ بازی اخیر ما، کارشناسان داوری هم تایید کردند که اشتباهات داوری در تایین نتیجه تاثیر گذار بوده است.


بیشتر بخوانید:

مهاجم پارس جنوبی در اختیار باشگاه قرار گرفت

نوری: داور مقصر شکست ما مقابل پیکان بود/ صحبت درباره مسائل مالی لوث شده است

یک بام و دو هوای مسئولان باشگاه لیگ برتری/ اخراج و تکذیب به فاصله یک ساعت


انتهای پیام/

اظهارات خطیب درباره آخرین وضعیت باشگاه پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار