مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت اثر هنری در زمینه هنر‌های تجسمی از این استان در ششمین سری مجله کارتونیست‌های جهان موسوم به UWC به چاپ رسید.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آثار متعلق به علی راسترو زاده از هنرمندان هنر‌های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: راسترو زاده ساکن شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بوده و هم اینک نیز دانشجوی مقطع کارشناسی رشته نقاشی در دانشگاه هنر و معماری یزد است.

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجله یو. وی. سی (union of world cartoonists) یکی از مهمترین مجله‌های معتبر کارتونیست‌ها در جهان است.

شریفی عنوان کرد: آثار علی راسترو زاده در بخش منتخب بیست و دومین جشنواره یورو کارتوناله بلژیک که سال ۱۳۹۷ برگزار شد نیز موجود بود.

وی ابراز داشت: در این جشنواره که یکی از مهمترین جشنواره‌های کارتون دنیا و قاره اروپا محسوب می‌شود ۲ هزار و ۷۵۰ اثر از ۹۸۵ هنرمند ۸۷ کشور شرکت کرد که از این تعداد ۱۰۰ اثر برای بخش‌های کاتالوگ و نمایشگاه انتخاب شد.

انتهای پیام/غ

درخشش هنرمند هم استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.