دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی گفت: داوری آثار ارسال شده از سوی نشریات و رسانه‌های استان کردستان به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌های کردی استان‌های کردنشین کشور در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شیروان یاری اظهار کرد: نتایج داوری آثار ارسالی از استان‌های کرمانشاه، ایلام وآذربایجان غربی دو روز مانده به شروع رسمی کار نمایشگاه و جشنواره توسط داوران به دبیرجشنواره  رسانه های کردی ابلاغ شد و متعاقب آن به برگزیدگان این سه استان تلفنی اطلاع داده شد که با توجه به نتایج داوری در مراسم اختتامیه جشنواره در روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت ماه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در جشنوار‌های این چنینی، هیات داوران نتایج داوری آثار ارسالی از سوی استان میزبان را برای حفظ شور و هیجان شرکت کنندگان در مراسم رسمی اختتامیه و همراه با اعلام اسامی سایر برگزیدگان استان‌های مهمان جشنواره به اطلاع شرکت کنندگان می‌رسانند.

دبیر جشنواره از تمام شرکت کنندگان در نخستین جشنواره رسانه‌های کردی ساکن شهرستان خواست که در روز اختتامیه حضور یابند و به هیچ شایعه عدم برگزیدگی که یک عرف کلیشه‌ای مرسوم در تمام جشنواره است گوش ندهند.

یاری یکی از جذابیت‌های این جشنواره را همین نگرش و رویکرد داوران با متد روز داوری در سطح ملی عنوان کرد و به شرکنندگان تمام رسانه‌های نوشتاری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی در دو بخش کوردی و فارسی وعده داد این انتظار، حلاوت بخش کام قلم آنان در زمان اعلام نتایج داوری خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی با تاکید بر اینکه بنا به استراتژی و رویکرد نوین داوران دو بخش فارسی_ کوردی به توصیه داوران تنها به برگزیدگان جشنواره در استان‌های ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی اطلاع داده شده است و نتایج روزنامه نگاران شرکت کننده ساکن شهرستان سنندج در روز اختتامیه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اعلام اسامی برگزیدگان ساکن سنندج در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های کردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.