دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی از اعلام داوران این جشنواره خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی از اعلام داوران این جشنواره خبر داد و گفت: فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا کتابدار در بخش فارسی و دکتر منصور ساعی، دکتر شفیع بهرامیان و ابراهیم محمدحسینی کار داوری بخش کردی این جشنواره را عهده دار هستند.

شیروان یاری، امروز در جلسه برنامه ریزی نخستین جشنواره رسانه‌های کردی اظهار کرد: بعد از پایان مهلت ارسال اثار ۸۹۹ اثر در بخش اصلی و جنبی به دو ربان فارسی و کردی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی آثار رسیده ۸۴۴ اثر در بخش اصلی و جنبی به زبان‌های فارسی و کردی در این دوره از جشنواره پذیرفته و شرایط لازم برای شرکت در جشنواره را دارا بودند.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی با بیان اینکه اثار پذیرفته شده به مرحله داوری راه یافتند، عنوان کرد: فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا کتابدار در بخش فارسی و دکتر منصور ساعی، دکتر شفیع بهرامیان و ابراهیم محمدحسینی کار داوری بخش کردی این جشنواره را عهده دار هستند.

یاری زمان برگزاری این جشنواره را دهه اول اردیبهشت سال جاری اعلام کرد و افزود: همزمان با برگزایر جشنواره رسانه‌های کردی نمایشگاه مطبوعات نیز در بخش جنبی جشنواره به مدت ۵ روز دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.