مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خوشبختانه کمک به مناطق سیل‌زده توسط نیکوکاران و هم استانی‌های خیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران در استان بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد اهدا کردند.

وی به فعالیت ۱۴۷ مرکز نیکوکاری در جمع‌آوری کمک‌ها به مناطق سیل‌زده اشاره کرد و تصریح کرد: حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌ها به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی در قالب مواد غذایی- بهداشتی و آب‌معدنی، فرش و موکت، پتو، یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، کفش و البسه و لوازم ضروری زندگی می باشد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در قالب چندین محموله باری به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و خراسان شمالی ارسال‌شده است.

آسوده با اشاره به در پیش بودن ماه مهمانی خدا افزود: ماه مبارک رمضان امسال با مشارکت نیکوکاران علاوه بر پهن شدن سفره اطعام، توزیع سبد کالا بین مددجویان به‌ویژه سیل‌زدگان شهر‌های کلات، بردسکن، بجستان و سرخس صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: نیکوکاران به‌منظور کمک به سیل‌زدگان می‌توانند با شماره‌گیری کد # ۹۹ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *یا به شماره کارت ۱۷۱۱- ۱۰۰۰- ۹۹۷۹- ۶۰۳۷ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام//ف. س


کمک های نیکوکاران خراسان رضوی به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار