شهردار مشهد گفت: با توافقات صورت گرفته با آستان قدس، سرانه فضای سبز به ‎ویژه در مناطق کم برخوردار به شدت افزایش یابد.

سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار مشهد افزایش می‌یابدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا کلائی شهردار مشهد در مراسم افتتاح ۱۸ پروژه خدمات شهری با اشاره به توافقات صورت گرفته با آستان قدس در راستای توسعه فضای سبز گفت: با تحویل گرفتن اراضی از آستان قدس و تبدیل آن به فضای سبز انتظار می‎رود زیست‎پذیری شهر مشهد به ‎ویژه در مناطق کم برخوردار به شدت افزایش یابد.

وی در خصوص احداث فضای سبز در ارتفاعات جنوبی و کمربند سبز مشهد تصریح کرد: در دوره پنجم شورای شهر در ارتفاعات جنوب ۴۰۰ هکتار فضای سبز احداث شده و هدف‌گذاری برای ایجاد هزار هکتار فضای سبز هم انجام شده است.

شهردارمشهد با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه روز شورا‌ها اظهارداشت: عملکرد مبتنی بر خرد جمعی، تخصص‎گرایی و تقسیم کار مناسب بین اعضای شورا، توجه به منافع و خواسته‎های مردم، نزدیکی به شهروندان، اهمیت دادن به حفظ حقوق مردم، عملکرد جمعی و اختصاص وقت مفید برای اخذ تصمیمات از ویژگی‌های شورای پنجم شهر مشهد است.

کلائی با اشاره به دو دلیل عمده وجود فاصله بین آنچه مدیریت شهری انجام می‎دهد و آنچه افکار عمومی و شهروندان آن را دریافت می‎کنند افزود: به دلیل نقص در سیستم اطلاع‎رسانی و تبیین، اقدامات انجام شده کمتر اطلاع‎رسانی می‎شود در حالی که همه ما نسبت به اطلاع‎رسانی آنچه انجام می‌‎دهیم مسئول هستیم.

وی ادامه داد: دلیل دیگر آن است که تصمیمات مهمی اتخاذ می‎شود، اما فرصت بروز آن‎ها هنوز به دست نیامده است.

انتهای پیام// ز. م


حضور شهردار مشهد در مراسم افتتاح ۱۸ پروژه خدمات شهری

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.