پیشکسوت تیم استقلال گفت: اعتراضات بی مورد بازیکنان ضربه‌های زیادی به فوتبال کشورمان زده است که حذف از جام ملت‌های آسیا از جمله آن‌ها بود.

ورمزیار: اعتراضات بی مورد ضربه‌های زیادی به فوتبال زده استصادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: داوران حاضر در لیگ برتر باید نسبت به استفاده از کارت‌های خود و اخطار دادن به بازیکان با اقتدار بیشتری عمل کنند تا بازیکنان به خود اجازه ندهند رفتار بدی با داوران داشته باشند. کمیته انضباطی باید طوری رفتار و رای صادر کند که دیگر کسی جرات نکند این رفتار‌های ناشایست را از خود نشان دهد.

ورمزیار اظهار کرد: تماشاگران و بازیکنان باید به سطحی از آگاهی برسند که متوجه رفتار غلط خود بشوند و بفهمند که نوع رفتار آن‌ها می‌تواند جو یک ورزشگاه را به هم بریزد و باعث تهدید جان خیلی از دوست‌داران فوتبال شود. اعتراضات بی مورد بازیکنان ضربه بدی به فوتبال کشورمان زده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حذف از جام ملت‌های آسیا و بازی مقابل ژاپن اشاره کرد.

او ادامه داد: نتیجه این اعتراضات مجروح شدن نزدیک به ۲۵۰ تماشاگر در بازی پرسپولیس و سپاهان بود. داوران، بازیکنان و باشگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند و با یک خرد جمعی این مشکل را حل کنند، زیرا این حاشیه‌ها در شأن و شخصیت فرهنگ ایرانی‌ها نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار