با وجود اینکه باشگاه استقلال هنوز در مورد جدایی وینفرد شفر به صورت رسمی اطلاع رسانی نکرده، اما این اتفاق در حال وقوع است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال دقایقی قبل جدایی شفر و سرپرستی موقت فرهاد مجیدی را تکذیب کرد، اما طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه بیشتر معاونان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه با برکناری شفر موافق هستند و تنها دلیل سکوت باشگاه استقلال راهکار مناسب برای اعلام این جدایی است.

نظر برخی مدیران استقلال برای جدایی شفر مثبت است/ برکناری جدی، راهکار نامعلوم!

باشگاه استقلال در صورتی که به جمع بندی مناسب برای راهکار جدایی برسد به سرمربی آلمانی در مورد جدایی خیر خواهد داد و این موضوع به دلیل رقم بالای قرارداد وینفرد شفر معضل بزرگی است که فقط در صورت توافق این سرمربی با استقلال امکان پذیر است.

فرهاد مجیدی گزینه موقت استقلال برای ۳ بازی آینده است، اما در صورتی که مدیران استقلال نتوانند راهکار مناسبی برای جدایی شفر پیدا کنند ۳ بازی آخر را هم با همین سرمربی ادامه خواهند داد.

با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری شفر و سرمربیگری موقت فرهاد مجیدی از امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال سوالاتی پرسیده شد که در نهایت این مدیر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای کادرفنی استقلال گرفته نشده است. حضور مجیدی به عنوان سرمربی و برکناری شفر گمانه زنی است. بعد از بازگشت به تهران اگر قرار به تصمیمی باشد جلسه برگزار می‌شود و رایزنی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار