رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح ملی توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) در حال اجراست و بنگا‌ه‌های اقتصادی می‌توانند برای تامین نیروی کار متخصص و طرح‌های پژوهشی در سامانه تاپ ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یونس صالحی بیان کرد: واحد‌های تولیدی استان بوشهر می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی top.mimt.gov.ir یا top.mimt.gov.ir، نیازمندی‌های واحد تولیدی خود را مطرح کنند.

وی افزود: پس از اعلام نیاز بنگاه‌ها، با کمک سه بخش دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری که تمایل دارند پایان نامه و رساله خود را در قالب مساله محور انجام دهند، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی در قالب طرح پسا دکتری صنعتی و فرصت مطالعاتی، نیاز آن‌ها تامین خواهد شد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، تامین نیروی متخصص نخبه، کاهش هزینه تحقیق و پژوهش، افزایش بهره‌وری و توسعه دانش بنیان را از مزایای این طرح برای بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: آشنایی با فعالیت‌های اقتصادی و کسب مهارت از مزیت‌های این طرح برای دانشگاهیان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

نام نویسی از بنگاه‌های اقتصادی متقاضی نیرو‌های توانمند در سامانه تاپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.