معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از سه هزار و ۱۰ قلم از وسایل ضروری زندگی به خانوار‌های تحت حمایت در استان اهدا شده است.

اختصای بیش از سه هزار قلم کالا برای خانواده های مددجوبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۷ بیش از دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین وسایل و اقلام ضروری زندگی به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه بخش بزرگی از این اعتبار از محل کمک‌های مردمی تامین شده، عنوان کرد: با این میزان اعتبار بیش از سه هزار و ۱۰ قلم از وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های مددجو در استان خریداری شده است.

وی ادامه داد: این اقلام شامل یخچال، بخاری، اجاق گاز، کولر، آبگرمکن، فرش و موکت، تلویزیون و دیگر وسایل ضروری زندگی بوده است.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه هم اکنون بیش از ۷۸ هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند که این خانوار‌ها به دلایل فوت سرپرست، طلاق، متارکه، زندانی بودن سرپرست و از کارافتادگی تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

انتهای  پیام/ز

 

هم اکنون بیش از ۷۸ هزار خانوار ازخدمات کمیته امداد بهره مند می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.