رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از شرکت بیش از ۱۲۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه استان در مسابقات قرآن، نماز و عترت خبر داد.

شرکت بیش از ۱۲۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه استان همدان در مسابقات قرآن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،پروین قربانیان،رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: دهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در گروه دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، آسیب دیده بینایی، جسمی حرکتی و با نیاز ویژه ذهنی در مدرسه استثنایی نیکان همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات تقویت اعتقادات مذهبی دانش آموزان، شناخت، رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت های فرهنگی و هنری دانش آموزان استثنایی، گسترش و توسعه  فرهنگ قرآنی و یادگیری احکام دین، نماز و تعمیق شناخت اهل بیت (ع) همچنین ایجاد رقابت سالم و پرورش روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری بوده است.

قربانیان ادامه داد: در این مسابقات ۱۲۵ نفر دانش آموز دختر و پسر از ۲۰ مدرسه استثنایی استان از شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، رزن و نهاوند در رشته‌های قرائت قرآن، احکام، انشا نماز، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه شرکت کردند.

نفرات برگزیده این مسابقات تابستان سال جاری به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ش

مسابقات قرآن، نماز و عترت ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.