معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان گفت: طرح «هر مسجد یا بقعه یک خانه» در راستای کمک به مردم سیل‌زده کشور تا سه هفته آینده اجرا می شود.

اهدای ۴۰ بسته لوازم خانگی توسط ۴۰ مسجد فعال همدان به سیل‌زدگان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،حجت‌الاسلام سید‌ علی حسینی،معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته در استان آغاز شده است گفت: ۴۰ مسجد فعال در استان مجری طرح «هر مسجد یا بقعه یک خانه» خواهند بود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این تهیه ۴۰ بسته کامل لوازم خانگی در نظر گفته شده است که در جهت تحقق این مهم این سهمیه در میان شهرستان‌ها به عدالت تقسیم خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: همچنین اداره کل اوقاف استان همدان توانسته است با همکاری خیران بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۳۰ میلیون تومان تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال کند.

وی افزود:از ۲۰ فروردین ماه تا امروز اقلامی همچون برنج، حبوبات، ۲ هزار قرص نان،آب معدنی، مواد شوینده، لوازم بهداشتی،بسته‌های اسباب‌بازی برای کودکان و برخی موارد مورد نیاز مردم مناطق سیل‌ زده در  استان جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام  حسینی از اجرای برنامه های فرهنگی این مجموعه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همزمان با ماه رمضان برنامه «ضیافت الهی» همراه با برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی خمیه‌های معرفت و ترتیل خوانی قرآن در  مساجد و بقاع شاخص شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

۴۰ مسجد فعال در استان مجری طرح «هر مسجد یا بقعه یک خانه»

 

برچسب ها: سیل ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.