معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر نقش رسانه‌ها در رونق بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌های کردی ریل قطار توسعه مناطق کردنشین هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین فیروزی  در افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های کردی در سنندج گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در استان کردستان هم شاهد برگزاری رویدادی فرهنگی و رسانه‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های کردی ریل قطار توسعه مناطق کردنشین هستند، اضافه کرد: کار و فعالیت و نقش رسانه‌های کردی در توسعه مناطق کردنشین تاثیر بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: اگر رسانه‌ها حرفه ای‌تر عمل کنند و دستیابی مردم به اخبار و اطلاعات آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود که در آن صورت شاهد تحولات گسترده‌ای در سطح جامعه خواهیم بود.

فیروزی گفت: برپایی نمایشگاه و برگزاری جشنواره رسانه‌های کردی به حرفه ای‌تر عمل کردن، افزایش مهارت‌ها و تبادل تجربیات اهالی رسانه کمک می‌کند.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های کردی، افزود: امیدواریم سال‌های آینده هم با توان بیشتر این جشنواره استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/م

نقش رسانه ها در رونق بخش‌های مختلف جامعه

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.