مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی استان لرستان در مرحله ی قطبی برای اولین بار در بروجرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،محمد مهرافزون، مدیر آموزش و پرورش بروجرد در نشست برنامه ریزی جشنواره نوجوان خوارزمی افزود: با توجه به این که بروجرد برای نخستین بار میزبان برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله‌ی قطبی است تلاش خواهد شد این رخداد علمی در سطح کیفی قابل قبول و بالایی برگزار شود.

مهر افزون بیان کرد: در این جشنواره دانش آموزان شهر‌های الیگودرز، ازنا، زز و ماهرو، اشترینان، سیلاخور و بروجرد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: در این جشنواره دانش آموزان مقطع اول متوسطه دختر و پسر در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، زبان انگلیسی، نقش آفرینی و تصویرخوانی با یکدیگر رقابت خواهند نمود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ حوزه امتحانی پژوهش سرای جابربن حیان و دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان برگزار می‌شود.

مهرافزون ادامه داد: با توجه به اینکه بروجرد از قابلیت و ظرفیت بالایی برخورد است، تلاش می‌شود تا شرایط برای رفاه بیشتر داوطلبان فراهم شده و در آینده تمام مسابقات علمی، فرهنگی و هنری در سطح شهرستان بروجرد انجام گیرد.

انتهای پیام/ ر

جشنواره نوجوان خوارزمی لرستان در بروجرد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.