معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره «موفقیت» طی هفته تربیت اسلامی در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره از ۵۰۰ نفر از خادمان، پیشکسوتان، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق، نمونه و نخبه پرورشی استان تجلیل می‏‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،اسدالله عباس‌زاده، معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره «موفقیت» طی هفته تربیت اسلامی در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره از ۵۰۰ نفر از خادمان، پیشکسوتان، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق، نمونه و نخبه پرورشی استان تجلیل می‏‌شود.

اسدالله عباس‌زاده،  در تشریح برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت هفته «تربیت اسلامی» و گرامی‎داشت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته برگزاری جشنواره «موفقیت» و آیین تجلیل از ۵۰۰ نفر از خادمان، پیشکسوتان، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق، نمونه و نخبه پرورشی است.

وی افزود: همچنین در هفته تربیت اسلامی از سوم لغایت دهم اسفندماه امسال نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‎های اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در حوزه‌های مختلف در محل شبستان جدید مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا می‎شود که این نمایشگاه هر روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۶ عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

عباس‎زاده دیدار سالانه معاونان و مربیان پرورشی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد و تجدید میثاق با شهدا و همایش کوهپیمایی ویژه معاونان، مربیان پرورشی آموزش و پرورش نواحی یک و دو، مسابقه فوتسال چهارجانبه و پینگ‌پنگ ویژه کارکنان اداری معاونت پرورشی را از دیگر برنامه‌های برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت هفته تربیت اسلامی و گرامی‎داشت شهیدان رجایی و باهنر، برشمرد.

انتهای پیام/ب

خادمان و پیشکسوتان پرورشی لرستان تجلیل می‎شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار