مدیرعامل شرکت دانش بنیان ابزارسازان درمانگر و اسپانسر نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال کشور از بی‌مهری مسئولان ورزش استان پس از صعود تیمش به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران و بی‌توجهی آنان به برنامه ریزی برای شرکت در سوپرلیگ انتقاد کرد.

بی‌مهری مسئولان ورزش استان  کرمانشاه نسبت به حامیان مالی تیم‌های ورزشیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا سالکی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ابزارسازان درمانگر در نشستی خبری با اشاره به دریافت مجوز صعود تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه به سوپرلیگ بسکتبال ایران در اسفند سال گذشته، اظهارکرد: باتوجه به مشکلات متعددی که پیش روی تیم برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ وجود دارد، هفته گذشته طی دعوت نامه‌ای رسمی و مکتوب از مسئولان ورزش و اعضای هیات بسکتبال استان خواستیم تا در نشستی به میزبانی ما به بررسی این مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنهابپردازیم.

سالکی افزود: متاسفانه علیرغم اینکه مهیای برگزاری این نشست بودیم، اما مسئولان ورزش استان و هیات بدون آنکه حتی اطلاعی دهند، در این نشست شرکت نکردند.

اسپانسر تیم بسکتبال ابزارسازان کرمانشاه از بی‌مهری مسئولان ورزش استان نسبت به حامیان مالی تیم‌های ورزشی در کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: در تمام دنیا مرسوم است وقتی بخش خصوصی برای حمایت از ورزش وارد میدان می‌شود، بخش دولتی نیز حمایت‌های معنوی کاملی از آن دارد و کاملا در خدمت این بخش خواهد بود تا موانع پیش روی آن‌ها را برای فعالیت بردارند، موضوعی که در کرمانشاه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مسئله بی توجهی و مشکلاتی که بخش دولتی در کرمانشاه پیش پای بخش خصوصی می‌گذارد، باعث شده تا کسی به عنوان اسپانسر به ورزش کرمانشاه ورود نکند و اگر هم ورود کند از کارش پشیمان شود.

سالکی گفت: شرکت ابزارسازان با حمایت‌های خود باعث شد تا کرمانشاه پس از ۴۰ سال یک تیم را راهی سوپر لیگ بسکتبال ایران کند، اما پس از این موفقیت حتی یکی از مسئولین ورزش استان به شرکت حامی تیم تبریک نگفت.

وی در ادامه درخصوص وضعیت تیم ابزارسازان برای شرکت در مسابقات سوپر لیگ، عنوان کرد: در حال حاضر برای حضور تیم در این رقابت‌ها بلاتکلیفیم، چراکه هیچ بازیکنی را در اختیار نداریم و براساس شنیده‌ها گویا از آمدن به واحد دانش بنیان ما هم منع شده‌اند.

این اسپانسر ورزشی تاکید کرد: هزینه‌ها و اعتبار مورد نیاز برای شرکت تیم در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال را هم مشخص و تامین کرده ایم، اما هنوز از جانب مسئولین ورزش استان و هیات بسکتبال هیچ صحبتی نشده و وضعیت نامشخصی داریم.

 

انتهای   پیام/ز

 

دریافت مجوز صعود تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه به سوپرلیگ بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.