معاون سیاسی وامنیتی استانداری زنجان در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، جایگاه معلم را، جایگاه فرهیختگی و فرزانگی برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مرادی معاون سیاسی وامنیتی استانداری زنجان در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم به حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تقدیراز معلمان در مدارس استان تاکید کرد وگفت: در راستای ارج نهادن به مقام والای معلمان واهمچنین اهتمام بیشتر جامعه به این قشر، این ستاد در سنوات آینده نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها نیز باید برای هفته معلم برنامه‌های ویژه همراه با نوآوری وهنرمندانه وخلاقانه برگزار کنند.

مرادی با بیان این که در این هفته باید فضای عمومی جامعه مهیا باشد گفت: جایگاه معلم یک جایگاه فرهیختگی و فرزانگی است.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ۱۵ اردیبهشت ماه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهر زنجان و دیگر شهرستان‌ها با حضور در مدارس ازمدیران و معلمان تکریم خواهند کرد.

وی افزود: نهضت توجه و تکریم دستگاه‌های اجرایی به مقام شامخ معلمان را با اجرایی شدن این طرح شاهد خواهیم بود.

در ادامه جلسه هر یک از دستگاه‌های اداری و اجرایی که حضور داشتند برنامه‌های خود در این هفته را اعلام کردند.

اجرای برنامه ومسابقات ویژه، پیاده روی خانوادگی ، برگزاری جنگ شادی در ورزشگاه ۶ هزار نفری با حضور خواننده ملی، برگزاری ۲ نمایشگاه در کارخانه کبریت و فرهنگسرای زندگی، تجلیل ازمعلمان و همسران معلمین، گردهمایی معلمان قرآنی، تجلیل از معلمان صدرایی، تجلیل ازمعلمان ایثار گر، تهیه و پخش برنامه‌های مختلف با محوریت هفته معلم ازصدا و سیمای مرکز زنجان از جمله برنامه‌هایی هستند که دراین جلسه برای برگزاری در هفته معلم مطرح شد.

انتهای پیام /ک


ستاد بزرگداشت مقام معلم در زنجان تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.