مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکایی‌ها در راهبرد خود علیه کشور‌های اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

راهبرد آمریکا علیه کشور‌های اسلامی شکست خواهند خوردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز ( یکشنبه ۸ اردیبهشت) در حاشیه همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس جمع بندی اندیشمندان حوزه راهبردی، قدرت هژمونی غرب به رهبری آمریکا با شکست مواجه شده و هم اکنون جهان به سمت چند جانبه گرایی در زمینه قدرت، سیاست و امنیت پیش می‌رود.

وی افزود: بسیاری از اندیشمندان راهبردی پنجاه سال آینده را اینگونه تصویر سازی می‌کنند که قدرت آینده بر مبنای فرهنگ، اقتصاد و جمعیت از غرب به شرق عالم حرکت می‌کند.

رحیم صفوی اظهار کرد: در شرق عالم و قاره آسیا سه کشور بزرگ چین، روسیه و هند از نظر قدرت اقتصادی، قدرت برتر خواهند شد و قطب جدیدی از قدرت به عنوان قدرت جهان اسلام با داشتن عوامل توانمندساز تمدنی، اقتصادی، فرهنگی و جمعیتی شکل خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت آمریکا و غرب در رابطه با معادلات جهان اسلام و بزرگترین بحران جهان اسلام یعنی فلسطین رو به افول خواهد رفت و آمریکایی‌ها در راهبرد خود علیه کشور‌های اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
عباس گودرزی
۱۰:۲۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام برادر ، وقت نشستن نیست تا ببینیم چه وقت نصرت حق جاری شود ما باید در مقابل زورگویی استکبار واکنش نشان دهیم و تسلیم خواسته های او نشویم . اول آنهایی را که به نفع دشمن دارند فعالیت می کنند ( مثل حامیان fatf) شناسایی و دستگیر نماییم ، سپس ورود هر گونه کالای لوکس و خودرو را که با شرکت های امریکایی در ارتباط هستند به شدت تحریم و وارد کننده آنها را به اشد مجازات (اعدام ) محکوم کنیم .همچنین خلیج فارس ،دریای عمان و سرخ را برای استکبار نا امن کنیم . آنوقت می توانیم بگوییم ظلم ستیز هستیم .
آخرین اخبار