مدیر پارک علم و فناوری همدان از درآمد ۲۸۰ میلیاردی شرکت‌های دانش بنیان این استان خبر داد.

درآمد ۲۸۰ میلیاردی شرکت‌های دانش بنیان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کزازی، مدیر پارک علم و فناوری همدان گفت : ۱۶۲ واحد فناور و شرکت دانش بنیان در استان وجود دارد که سال گذشته با دریافت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات درآمد زایی مطلوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری در پی متحول کردن اقتصاد با کمک دانش و فناوری‌های نوین است، گفت: همانند سال‌های پیش از طرح‌های با قابلیت تجاری سازی حمایت می‌ کنیم.

مدیر پارک علم و فناوری همدان ادامه داد: حدود ۲ هزار نفر در شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور مشغول به کار هستند.

دکتر کزازی با اشاره به اینکه برای توسعه واحد‌های تابع این مرکز و توسعه زیرساخت‌ها ۷۵ درصد از ۲ میلیارد تومان مصوب تخصیص یافته است، گفت : برای تکمیل ساختمان محل استقرار شرکت‌ها و واحد‌های فناور ۳ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود که با حمایت استاندار به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی همچنین از حمایت‌های ویژه سال رونق تولید گفت و تاکید کرد : اعتبار تعمیر و تجهیز هم از ۶۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و اعتبار حمایتی و هزینه‌های جاری هم نسبت به پارسال با ۷۲ درصد رشد از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ب

۲۸۰ میلیارد شرکت‌های دانش بنیان همدان درآمد داشته اند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.