معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از تلاش برای حذف شیفت شب دیالیز در محدوده فعالیت این دانشکده در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌اله جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان امروز در حاشیه افتتاح بخش دیالیز اروندکنار در جمع خبرنگاران گفت: ۶ دستگاه دیالیز در بخش اروندکنار فعال شد که کار مردم به شیفت عصر نکشد و مهم‌ترین دغدغه ما برای این حوزه در اروندکنار همین بود.

وی ادامه داد: برنامه آتی ما توسعه بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آبادان است و به دنبال آن هستیم تا ۲۰ تخت دیگر به این بخش اضافه کنیم که در حال حاضر کار عمرانی آن آغاز شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر این مهم که دغدغه ما در بحث دیالیز این است شیفت شب حذف شود، افزود: با توجه به مشکلاتی که بیماران دیالیزی دارند به دنبال آن هستیم که این مهم محقق شود تا کار این عزیزان در نوبت‌های صبح و عصر تمام شود که این موضوع اولویت ما در سال ۹۸ است.

جانبی گفت: بخش دیالیز اروندکنار در نوبت صبح ۱۲ نفر را پوشش می‌دهد و با این افتتاح فشار کاری از بیمارستان شهید بهشتی آبادان کاسته می‌شود.

وی همچنین از فعال بودن ۶۸ تخت دیالیز در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و افزود: از تعداد کل تخت‌های دیالیز، ۲۶ دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، ۱۵ دستگاه در بیمارستان ولی‌عصر خرمشهر، ۱۱ دستگاه در بیمارستان معرفی زاده شادگان و ۶ دستگاه در اروند کنار است.

انتهای پیام/ د

حذف شیفت شب دیالیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.