نادمی گفت: در طرح چادر به چادر حدود ۵۳۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند و دارو‌های مورد نیاز آن‌ها به دستشان رسید.

محمد جواد نادمی فرمانده تیم عملیات ویژه اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات تیم‌های اعزامی عملیات ویژه اورژانس کشور اظهار کرد: ۵ تیم عملیات ویژه اورژانس کشور برای خدمت رسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان اعزام شدند؛ این تیم طی ۴۸ ساعت گذشته روستا‌ها را از سوسنگرد تا بستان  و تمامی خانواده‌های آسیب دیده  ساکن  این مناطق را به صورت چادر به چادر تحت پوشش قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم‌های اعزامی شامل پزشک، پرستار و تکنسین‌های اورژانس بودند که برای خدمت رسانی همراه با اقلام دارویی به این مناطق اعزام و تعداد زیادی از مصدومان در این طرح مداوا شدند، مجموعا ۸ انتقال که ۴ نفر از آن‌ها مادران باردار بودند در این مناطق صورت گرفت.
 
محبی/ ویزیت ۵۳۰ نفر در طرح چادر به چادر طی ۴۸ ساعت گذشته
نادمی بیان کرد: روز گذشته روستا‌های اهواز تا سوسنگرد تحت پوشش این طرح قرار گرفت و فردا برای خدمت رسانی عازم روستای حمیدیه خواهیم شد؛ در ۴۸ ساعت گذشته در طرح چادر به چادر حدود ۵۳۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند و دارو‌های مورد نیاز آن‌ها به دستشان رسید.

فرمانده تیم عملیات ویژه اورژانس کشور با اشاره به اینکه چادر‌های ذکر شده و متعلق به عشایر منطقه و آسیب دیدگان سیل‌های اخیر است گفت: روستا‌های سگور، فریه، محمد، هوفلشمیز، سید ناصر، عصافره شرق، هوفل شرقی، هوفل سادات، هوفل علی آباد، چب نات شرقی بررسی شدند و تمام روستا‌های موجود در منطقه سوسنگرد تا بوستان تحت پوشش قرار گرفتند.
 
محبی/ ویزیت ۵۳۰ نفر در طرح چادر به چادر طی ۴۸ ساعت گذشته
وی تصریح کرد: پراکندگی موجود در چادر‌ها امر امدادرسانی را کمی مشکل کرده ، اقدامات انجام شده صرفا توسط تیم عملیات ویژه اورژانس کشور صورت گرفته  است.

نادمی یادآوری کرد: برخی از روستا‌های مناطق جنوبی کماکان با مشکلاتی مثل آب گرفتگی مواجه هستند و تیم‌های اورژانس کشور تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم کشورمان خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار