نماینده ولی فقیه در مازندران بخشی از مشکلات زیرساختی و توسعه‌ای این خطه را ناشی از پایین بودن سهم بودجه عمرانی استان از سبد بودجه ملی بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست شورای اداری مازندران در ساری گفت: بودجه ریزی در سطح کشور بر عهده نمایندگان است و باید نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی برای افزایش سهم بودجه عمرانی استانی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: استاندار به عنوان نماینده دولت در استان زمانی می‌تواند موفق‌تر عمل کند که بودجه لازم را در اختیار داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: نمایندگان باید با افزایش سهم بودجه استانی از سبد ملی استاندار مازندران را در پیشبرد اهداف مدیریتی تقویت کنند و مورد حمایت قرار دهند.

آیت الله طبرسی افزود: زمانی مدیران استانی می‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند که علاوه بر وحدت و انسجام از سوی نمایندگان نیز مورد حمایت قرار گیرند.

وی از عملکرد دولت به خصوص استاندار و مدیران استانی در مدیریت بحران سیل قدردانی کرد و گفت: تمام مدیران استانی با مدیریت خوب استاندار مازندران و همراهی و همکاری نیرو‌های مسلح؛ تشکل‌های مردم نهاد بموقع وارد گود شدند و توانستند بحران سیل را کنترل و از معضلات اجتماعی احتمالی جلوگیری کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: وحدت و انسجامی را که در حوادث اخیر ایجاد شد، باید در پیشبرد کار‌ها و حل سایر مشکلات استانی نیز حفظ کنیم تا بتوانیم نابسامانی برجای مانده در استان را کاهش دهیم.

آیت الله طبرسی گفت: تاکنون دولت به درستی برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل وارد گود شد و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد.

وی افزود: همان گونه که دولت وعده داد، دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا بازسازی و بهسازی خرابی ناشی از سیل تا پیش از سرد شدن هوا پایان یابد.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه نمایندگان مجلس در مازندران به افزایش سهم استان در بوجه ملی

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.