گردهمایی کشوری سرگروه‌های آموزشی ادبیات فارسی دوره اول متوسطه و علوم اجتماعی دوره متوسطه نظری به میزبانی سنندج آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیین افتتاحیه همایش کشوری سرگروه‌های آموزشی دروس علوم اجتماعی و ادبیات فارسی دوره متوسطه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، معاون آموزشی دفتر آموزش متوسطه، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، مسوولان دفتر تالیف سرگروه‌های آموزشی تمام استان‌ها، مسوولان و دست‌اندرکاران امر در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این نشست با بیان اینکه دبیرخانه کشوری دروس ادبیات فارسی متوسطه اول و علوم اجتماعی متوسطه دوم در استان کردستان مستقر است، گفت: همایش کشوری سرگروه‌های آموزشی این دروسی به مدت دو روز در سنندج برگزار و علاوه بر حضور مسوولان وزارتی و دفتر تالیف، ۶۴ نفر از سرگروه‌های آموزشی استان‌ها نیز در این همایش شرکت دارند.

وی افزود: در این دو روز مسائل آموزشی بررسی و کتاب‌های درسی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

نامدار از حضور مسوولان وزارتی و دفتر تالیف در این همایش خبر داد و بیان کرد: در این همایش علاوه بر نقد و بررسی کتب‌های درسی ادبیات فارسی متوسطه اول و علوم اجتماعی متوسطه نظری، محور فعالیت گروه‌های آموزشی ادبیات فارسی متوسطه اول، کتب درسی، برگزاری جشنواره و برنامه‌های کیفیت بخشی است.

وی برگزاری اختتامیه این المپیاد را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد وگفت:المپیاد داستان کوتاه دبیران دوره متوسطه با مشارکت معلمان هشت استان منطقه غرب کشور با تولیت استان کردستان در حال اجراست.

همایش دو روزه کشوری روز‌های شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ اردیبهشت به همراه گردهمایی قطبی معاونین آموزش متوسطه قطب دو کشوری و اختتامیه اولین المپیاد داستان کوتاه دبیران نیز در سنندح برگزار می‌شود و علاوه بر سخنرانی مسوولان وزارتی و دفتر تالیف کتب درسی، کارگاه‌های آموزشی با حضور مسوولان و اساتید برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست فریبا نامداری مسئول دبیرخانه کشوری ادبیات فارسی دوره اول متوسطه و محمد قربانیان مسئول دبیرخانه کشوری علوم اجتماعی دوره متوسطه نظری گزارشی از اقدامات دبیرخانه، مسائل و مشکلات را بیان کردند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.