گردهمایی سر گروه های درسی دوره متوسطه استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان باعنوان نقش گروه های آموزشی در کیفیت بخشی به آموزش برگزار شد .

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشستی  که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی ازمسئولین  در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد،در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: این نشست با هدف هماهنگی و بررسی نقش گروه های آموزشی در کیفیت بخشی به آموزش و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین اداره کل برگزار شده است .

وی با بیان اینکه دوره کمیت در آموزش و پرورش تا حدودی سپری و دوره کیفیت بخشی آغاز شده است، گفت: اگر موضوع کیفیت بخشی جدی گرفته شود، کردستان در طراز استان های موفق و سرآمد قرار خواهد گرفت .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان  هم با بیان اینکه  گروه های آموزشی بازوان فکری آموزش و پرورش هستند، گفت:  موفقیت های آموزش و پرورش استان به ویژه در شاخص‌های عملکردی حوزه متوسطه در ۴ سال گذشته چشمگیر بوده  است.

وی  افزود: خوشبختانه با تلاش مجموعه در دو سال اخیر   در کسب این موفقیت کلیه دست اندرکاران از جمله سرگروه های درسی نیز نقش آفرینی کرده اند .

گفتنی است؛در این نشست ۱۴ نفر از سرگروه های درسی استان به طرح مسایل، مشکلات و برنامه های گروه مربوطه و ارایه درخواست و پیشنهادات خود پرداختند و به سوالات طرح شده توسط مسئولین پاسخ داده شد .

 در پایان این گردهمایی  نیز از ۳۸ نفر از سرگروه های درسی برتر استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد .

انتهای پیام/م

تقدیر از ۳۸ نفر از سرگروه های درسی برتر استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.