رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درباره اجرای حکم متهم پرونده گلیم و گبه توضیحاتی داد.

متهم پرونده گلیم و گبه به ۳۰ سال حبس محکوم شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عدالتخواه رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه در حاشیه نشست رئیس قوه‌قضائیه با روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور که روز پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد، درباره اجرای حکم محمدرضا مشیری متهم پرونده گلیم و گبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فرد به ۳۰ سال حبس محکوم شد که هم اکنون در زندان اوین در حال تحمل کیفر است.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مالباختگان نیز گفت: خسارت شکات و مالباختگان در این پرونده ۱۴۵ میلیارد تومان است که تاکنون نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه در تشریح پرداخت طلب شکات افزود: کسانی که در این پرونده تا ۱۰ میلیون تومان طلب داشتند، به طور کامل تسویه شد و ۳۹ درصد از طلبکاران بالای ۱۰ میلیون تومان نیز مطالبات‌شان را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید: اختلاس ۵ میلیارد تومانی در آموزش و پرورش شهرستان سرباز/ متهمان در بازداشت هستند


عدالتخواه با بیان اینکه مطالبات باقی مانده مالباختگان از محل اموال توقیف شده پرداخت می‌شود، اضافه کرد: احتمال دارد اموال توقیف شده از متهم حدود ۲۰ میلیارد تومان کمتر از میزان مطالبات مردم باشد، اما با تغییر وضعیت قیمت‌ها و کارشناسی‌های جدید این کمبود جبران می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار