معاون آموزش ابتدایی کردستان گفت: فراخوان دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در کردستان اعلام شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیقه عبداللهی، معاون آموزش ابتدایی استان کردستان گفت: همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در استان قزوین در پاییز ۹۸ در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به خصوص کودکان دوره پیش دبستانی و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با اتقلاب اسلامی و هویت ملی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آبان ماه ۹۸ با مدیریت اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین و والاترین عنصری که در پیشرفت هر جامعه دخالت اساسی دارد، فرهنگ آن جامعه است و با انحراف فرهنگ، هرچند جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی به صورت مقطعی، قدرتمند و قوی هم باشد آن پیشرفت مانا و متوازن نبوده و میان تهی است و در این راستا دومین همایش هویت بخشی دوره پیش دبستان برگزار می‌شود.

عبدالهی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه، قصه‌گویی/ قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، بازی و یادگیری و عکس تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۹۸ به دبیرخانه همایش مستقر در اداره کل آموزش و پرورش قزوین ارسال کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان کردستان همچنین به محور‌های مقالات همایش نیز اشاره کرد و ماهیت، ضرورت و مولفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل موثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش دبستانی، آسیب‌شناسی فرایند شکل گیری هویت کودکان پیش‌دبستانی و تجارت جهانی در زمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی را از مهم‌ترین محور‌های مقالات این همایش عنوان کرد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محور‌های همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://caspian.medu.ir مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از تمامی علاقمندان (معلمان، اساتید و مربیان کلیه دوره‌های تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحبنظران و کارشناسان) در استان کردستان دعوت کرد که در این همایش آثار فاخر خود را در قالب‌های مطرح شده ارائه دهند.
وی

در پایان ابراز امیدواری کرد طرح‌های ارائه شده بتواند ضمن بررسی چالش‌های آینده کودکان موجبات ارتقاء کیفیت برنامه‌ها را در حوزه کودکان فراهم آورد.

انتهای پیام/م

همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.