پلیس ساوه با تیزبینی و دقت نظر توانست به ظاهر سازی صحنه قتل مرد ساوجی پی ببرد.

صحنه سازی قتل مرد ساوجی با  تیز بینی پلیس رو شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: عاملان قتل مرد ساوجی با تیزبینی و دقت نظر پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی افزود: در یکی از شب‌های پایانی بهمن ماه سال گذشته گزارشی از  وقوع تصادفی جرحی در یکی از خیابان‌های شهر ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی صحنه مشاهده شد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت که به ظاهر با خودرویی برخورد کرده، به شدت مجروح شده که بلافاصله توسط تیم اورژانس به مرکز درمانی انتقال و ساعاتی بعد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: در بررسی تخصصی کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی شهرستان از صحنه سانحه رانندگی، وقوع تصادف مورد تایید قرار نگرفت و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

مرگ مقتول به علت برخورد جسم سخت

وی بیان کرد: در بررسی‌های دقیق جسد متوفی، فوت این فرد به علت برخورد جسم سخت مورد تایید قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان در تحقیقاتی سرنخ‌هایی از عاملان قتل به دست آوردند و در تکمیل تحقیقات فرد قاتل و همدستش شناسایی و دستگیر شدند و به قتل این فرد به علت اختلافات قدیمی اعتراف کردند.

سرهنگ اسدی در پایان گفت: هر دو متهم دستگیر شده با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.