سوء استفاده رسانه‌های معاند از تشابه اسمی کارگر هپکو با یک متوفی+عکس

تشابه اسمی کارگر هپکو با یک جوان متوفی هدف شیطنت رسانه‌های معاند قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مرگ «مصطفی حمیدی» جوان ۲۵ ساله اراکی در تاریخ ۱۶ دی با گاز ذغال و تشابه اسمی این جوان با یک کارگر هپکو، موجب شد رسانه‌های بیگانه این متوفی را کارگر معترض هپکو جا زده و حکومت را قاتل این فرد معرفی کنند و انواع تهمت‌ها را به نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند.

مصطفی حمیدی مجد کارگر ۴۰ ساله شرکت هپکو در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: انتشار خبر دستگیری و به قتل رسیدنم توسط اطلاعات سپاه برایم خنده داربود و از همین جا اعلام می کنم که زنده هستم و اتفاقی برایم پیش نیامده و مشغول بکار هستم.

حمیدی مجد افزود: رسانه‌های غربی من را معترض فعال کارگری معرفی کرده بودند در صورتی که خبر کذب است و من تا الان عضو هیچ گروه و حزبی نبوده ام و نه خواهم بود.

وی اضافه کرد: من هیچگونه شباهتی با متوفی ندارم و هیچگونه شناختی هم از وی ندارم و آن جوان هیچگونه رابطه کاری با شرکت هپکو نداشته است.


بیشتر بخوانید: مرگ یک نفر در اراک با گاز ذغال 


این کارگر ۴۰ ساله شرکت هپکو ادامه داد: خانواده من در رابطه با انتشار خبر بسیار نگران شدند و من این ماجرا را تنها با خواهرم که وکیل هستند در میان گذاشتم که ایشان پیشنهاد شکایت و پیگیری از طریق پلیس فتا را به من دادند.

سوء استفاده رسانه‌های معاند از تشابه اسمی کارگر هپکو با یک متوفی

سوء استفاده رسانه‌های معاند از تشابه اسمی کارگر هپکو با یک متوفی+عکس

انتهای پیام / ج

تشابه اسمی کارگر هپکو با یک جوان متوفی هدف شیطنت رسانه‌های معاند قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.