رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در اختیار طرح‌های بزرگتر این مناطق قرار گیرد تا اشتغال پایدار ایجاد شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت : تسهیلات اشتغال روستایی انحراف زیادی را ایجاد می‌کند و علاوه بر تورم و نقدینگی در جای درستی نیز هزینه نمی‌شوند.

وی افزود: تسهیلات رونق به واحد‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم تعلق می‌گیرد تا این امر بتواند در رونق شهرک‌های صنعتی تاثیرگذار شود.

کیانی پور بیان کرد: با استفاده از ظرفیت قانون بودجه در زمینه کمک‌های فنی و اعتباری اتاق‌های بازرگانی بر نحوه تخصیص این منابع در استان‌ها نظارت کنند.

وی عنوان کرد: به علت بی اعتمادی، نبود انگیزه، مشکلات کاربری‌ها و همکاری نکردن دستگاه‌های اجرایی با وجود همه تلاش‌ها و تعداد زیاد نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی انجام نشد

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی یاسوج سیزدهمین بهار خود را سپری می‌کند، افزود: در ارتباط با امنیت اجتماعی اتاق یاسوج با بهبود فضای کسب و کار در تمام رویداد‌های مهم استان و تصمیم‌های اقتصادی نقش آفرینی می‌کند.

کیانی پور گفت: اتاق بازرگانی یاسوج در امنیتی‌ترین نشست‌های اجتماعی و فرهنگی حضور دارد و به همین واسطه همکاری بسیار خوبی بین بخش خصوصی و سران سه قوه برقرار کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج تصریح کرد: بیش از ۱۷۰ دانش آموز و دانشجوی ممتاز بوسیله اتاق بازرگانی یاسوج بورسیه شده اند که هر ماه کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

کیانی پور عنوان کرد: در حوزه آموزش اتاق یاسوج هر ماه ۲ دوره مجانی برگزار می‌کند و همه کارشناسان بیمه‌ها و بانک‌ها و بخش خصوصی در این دوره‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی ابراز داشت: چهار پروژه تحقیقاتی در حوزه ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اتاق ایران، اصفهان و تهران در حال انجام است که می‌تواند در زمینه آمایش سرزمین به استان کمک کند.

کیانی پور گفت: اتاق یاسوج در چندین رویداد بین المللی مانند هندوستان روسیه سوریه قطر تاجیکستان اسپانیا ایتالیا و اسلواکی شرکت کرده است.

انتهای پیام/غ

تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.