رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کارگروه اموزش و پژوهش مجموعه صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، داریوش دیودیده در نشست کارگروه پژوهشی صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر گفت : این کارگروه متشکل از معاونین پژوهشی دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی واحد یاسوج، علمی کاربردی و پیام نور استان و به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت  است .

وی از اولویت‌های پژوهشی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد  در سال جاری خبر داد و افزود :طرح‌های کاربردی این سازمان جهت مشارکت و ارسال پروپوزال تا نیمه اول بهمن ماه به دانشگاه‌های استان اعلام می شود.

دیودیده از تعامل و اهتمام هرچه بیشتر اعضای کارگروه پژوهشی جهت پیشبرد اهداف مدنظر خبر داد.

این مسئول تصریح کرد:به منظور جلوگیری از تکرار طرح‌های پژوهشی و موازی کاری، سامانه دانش مورد بررسی و به رویت اعَضای کارگروه قرار خواهد گرفت.

رئیس کارگروه اموزش و پژوهش مجموعه صمت استان از دیگر تفاهمات این کارگروه ، برگزاری کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی که جنبه کاربردی و هدفمند داشته باشند خبر داد و گفت:با مشارکت اتاق‌های بازرگانی، اصناف مرکز استان و شرکت شهرک‌های صنعتی، کلاس‌های فوق برگزار و هر سه ماه یکبار نتایج اقدامات برای بررسی به دبیرخانه کارگروه ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از عضویت فرعی نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و پارک علم فناوری در این کارگروه اشاره کرد و گفت:از وزارت متبوع درخواست می‌ کنیم ، این اعضا به عضویت رسمی این گارگروه درایند.
انتهای پیام/غ

توسعه آموزش و پژوهش در سازمان صمت

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.