استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت:وضعیت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم روزانه رصد و کمبود‌ها جبران و تقویت شوند.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش جمع بندی نشست ستاد تنظیم بازار استان به اختصاص ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت برای کالا‌های اساسی اشاره کرد و گفت: نباید در زمینه تامین کالا‌های اساسی مردم در بازار کوتاهی و سهمیه استان به استان‌های دیگر ارسال شود.

علی محمد احمدی افزود:باید بافراهم آوردن شرایط مطلوب روغن، شکر، برنج و دیگر کالا‌های اساسی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از این به بعد وضعیت کالا‌های اساسی روزانه رصد و کمبود‌ها جبران و تقویت می شوند گفت:مردم ازبرخی گرانی‌ها ناراحت نیستند بلکه از چند نرخی‌ها گله مندند به همین منظور باید مجاری عرضه طوری تعیین شوند تا شاهد این وضعیت در بازارهای استان نباشیم.

استاندار از تصویب نرخ ۵۳ هزار تومانی گوشت بره خبر داد و افزود: با هر فروشنده ای که گوشت بره بالاتر از قیمت مصوب شده عرضه کند به جد برخورد می شود.

احمدی اضافه کرد:سیستم رصد و پایش صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی باید قوی و هوشمند باشند تا موجبات نگرانی و نارضایتی مردم را رقم نزنند.

وی با بیان اینکه ناظران صنعت ،معدن و تجارت نباید بی تفاوت باشند گفت: طایفه‌ای و عشیره ای برخورد کردن با متخلفان و به عمد پیگیری نکردن تخلف آنان خیانت به نظام و مردم است .

استاندار با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو با ارز دولتی کالا خریداری می کنند و چند برابر قیمت به مردم عرضه می کنند افزود: بدون شک این خیانتی بزرگ و غیر قابل بخشش است .

احمدی خطاب به برخی مسئولان ستاد تنظیم بازار گفت: در نشست آینده ی ستاد تنظیم بازار مشکلات به جد پیگیری می شود چرا که مردم از وضعیت موجود در بازار به شدت ناراحت هستند و از مسئولان توقع پیگیری و نظارت دارند.

در پایان این نشست مصوب شد بعد از ظهر روزهای دوشنبه مشکلات بازار با حضور کارشناسان بررسی شود.

انتهای پیام/د

چند نرخی در بازارکهگیلویه وبویراحمد

 

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.