خطیب جمعه ساری گفت: با کلید خوردن اقتصاد منهای نفت در سال رونق تولید، از نفت می‌توان تنها به عنوان سرمایه بهره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تبریک روز جهانی کارگر به جامعه کارگران گفت: تولید و صنعت کشور مرهون زحمات قشر کارگر است بنابراین حمایت از این قشر پرتلاش، ضروری است.
 
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا، افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی بیان کردند که فروش نفت کشور بنا بر ضرورت انجام شود و این تاکید رهبر، ما را از اقتصاد نفتی نجات می‌دهد.
 
خطیب جمعه ساری گفت: با کلید خوردن اقتصاد منهای نفت در سال رونق تولید، از نفت می‌توان تنها به عنوان سرمایه بهره گیری کرد.
 
آیت الله طبرسی افزود: با وجود مردم همدل و متحد، دشمن هرگز نمی‌تواند بین ما تفرقه بیندازد و ما همچنان با تاسی از فرامین رهبری، بر مشکلات چیره خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه در کمک رسانی به سیل زدگان اخیر کشور اشاره کرد و گفت: بار دیگر، همه آحاد مردم به اتفاق دولت، وحدت و همدلی را همچون دفاع مقدس بین سیل زدگان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ساری از شورای شهر ساری خواست با اتحاد و وفاق و به دور از حاشیه، فردی شایسته را به عنوان شهردار ساری انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین افتخارآفرینی کشتی گیران کشورمان از جمله دلاورمردان مازندرانی را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/آ



تولید و صنعت کشور مرهون زحمات قشر کارگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار