فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید تمام سعی و تلاش خود را جهت رونق تولید ملی انجام دهند تا تولیدکنندگان بخش صنعت دچار مشکل نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل در جلسه صنعتگران آمل گفت: با توجه به اینکه آمل قطب صنعتی مازندران و حتی کشور است، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید تمام سعی و تلاش خود را جهت رونق تولید ملی انجام دهند تا کارخانه ها و تولیدکنندگان بخش صنعت دچار مشکل نشوند.

وی افزود: بانک‌ها باید نهایت همکاری را با مدیران بخش صنعت داشته باشند و از شرکت‌های دانش بنیان که از جوانان فرهیخته تشکیل شده اند استفاده نمایند و فرصت‌های لازم در بحث تخصیص اعتبار داده شود تا آن‌ها دچار مشکل نگردند وبا تلاش مدیران شهرستان آمل توانستیم این شهرستان را یک شهر صنعتی معرفی نمائیم و در بحث تولید و اشتغال نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در رابطه با پرداخت وام و اعتبار برای پیشرفت گفت: آمل از لحاظ پرداختی به صنعتگران رتبه اول را دارد و مبلغ ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ازطریق بانک‌ها به صاحبان صنعت و ایجاد کنندگان اشتغال پایدار تعلق گرفت.

رسولی افزود: تعداد درخواستی‌ها ۴۸ مورد، معرفی شده به بانک‌ها ۳۶ فقره و تعداد ۷ فقره به مبلغ ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه به رونق تولید ملی در بخش صنعت شهرستان آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.