جشنواره ای برای حمایت از کالای ایرانی با درخشش دانش آموزان و فرهنگیان مازندرانی

دانش آموزان مازندرانی در دومین جشنواره قلم که با هدف حمایت از کالای ایرانی برگزار شد، رتبه برتر کشوری کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان در دومین جشنواره قلم که در مشهد مقدس برگزار شد، در بخش‌های معلمان، دانش آموزان، طرح نگار و خبرنگاران حائز رتبه برتر شدند.
 
وی افزود: ۲۶۴ اثر در چهار بخش معلمان، دانش آموزان، طرح نگار و خبرنگاران به این جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۳۵ اثر از ۲۸ استان منتخب این جشنواره شدند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران به عنوان استان پیشرو در آموزش از راه دور و مشارکت در جشنواره قلم در چهار بخش مورد نظر توانست حائز رتبه شود.
 
نیکزاد افزود: رضا پاشا در محور تالیفات و لیلا کاظمی از مدرسه فن آوران محمودآباد در محور طرح نگار معلم و در بخش دانش آموزی، روح الله قوشچیان از مدرسه شهید آوینی قائمشهر و فاطمه خلیلی مهدیرجی از مدرسه نرجس بهشهر و مهدی رنجبر از مدرسه ولیعصر آمل، در محورکارآفرینی رتبه‌های برتر را کسب کردند. همچنین زهرا شریفی در بخش خبرنگاران حایز رتبه برتر شد.

وی گفت: اهداف مهم این جشنواره حمایت از کالای ایرانی، تقویت و توسعه کارآفرینی با بهره‌گیری از فناوری‌ها و کسب و کار نوین بود که بی تردید تاثیر فراوانی در این زمینه خواهد داشت.
انتهای پیام/آ
 


انتخاب دانش آموزان و فرهنگیان مازندرانی در جشنواره قلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.