معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره تدریس برتر در بین آموزش دهندگان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، داود تقی نیا معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری اولین جشنواره تدریس برتر در بین آموزش دهندگان خبرداد.
 
وی افزود: برگزاری جشنواره تدریس برتر سوادآموزی، یکی از برنامه‌های مهم در سال جاری به شمار می‌آید که به منظور ایجاد انگیزه و رقابت بیشتر در بین آموزش دهندگان سراسر استان برگزار خواهد شد.
 
تقی نیا گفت: آموزش دهندگان علاقه‌مند حضور در این طرح، می‌توانند ویدیویی از تدریس حود را به همراه طرح درس، به استان ارسال کنند.
 
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران افزود: از بین آثار ارسالی، ۱۰ تدریس برتر به مرحله استانی راه می‌یابد.
 
وی گفت:برای داوری در سطح شهرستان از وجود راهبران و گروه‌های آموزشی در ساعت اداری استفاده می‌شود.
 
وی افزود: مرحله استانی به صورت حضوری انجام می‌شود و صاحبان ۱۰ اثر برتر در حضور داوران، تدریس خود را ارائه می‌دهند تا نفرات برگزیده استانی از بین این ۱۰ نفر معرفی شوند.
 
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران گفت: در این جشنواره، بخش ویژه‌ای در استان مازندران با عنوان ساخت وسایل کمک آموزشی نیز انجام می‌شود که کمک شایانی در تدریس آموزش دهندگان دارد.

تقی نیا با اشاره به لزوم تشکیل و برگزاری جلسه توجیهی برای آموزش دهنده‌های متقاضی برای شرکت در جشنواره توسط موسسات طرف قرارداد، افزود: با همت همکاران در سراسر استان، نخستین دوره جشنواره با موفقیت به سرانجام برسد تا برای سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

بر اساس مصوبه جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان مقرر شد، ۱۰ نفر از افراد برگزیده، به همراه دو نفر از اعضای خانواده، به مشهد مقدس مشرف شوند.

انتهای پیام/آ
 
 

جشنواره تدریس برتر سوادآموزی در مازندران برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار