استاندار یزدگفت: شهرستان خاتم مستعد در حوزه‌های مختلف اقتصادی است و هیچ محدودیتی برای تأمین زیرساخت‌ها در مناطق محروم نباید داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی، استاندار یزد در جلسه کار گروه توسعه شهرستان خاتم با اشاره به اینکه حدود ١٠٠ پروژه نیازمند پیگیری جدی برای به نتیجه رسیدن در سطح استان احصاء شده، گفت: با مشخص کردن دستگاه اجرایی، معاونت مربوطه و کارشناس مسئول پیگیر، برنامه ریزی منسجم برای هر پروژه داریم و موانع، محدودیت‌ها و پیشرفت پروژه‌ها به صورت ماهیانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

طالبی به سه پروژه در دست احداث پتروشیمی، فولاد و کاشی در شهرستان خاتم اشاره کرد و افزود: موانع این پروژه‌ها که اشتغال زایی مناسبی دارند باید رفع شود چرا که با بهره برداری از این سه پروژه، بسیاری از دغدغه‌های شهرستان در حوزه اشتغال به طور کامل مرتفع خواهد شد.

وی اظهارداشت: هیچ محدودیتی در تامین زیرساخت‌ها از جمله برق، آب و جاده برای نقاط محروم استان نباید داشته باشیم و در این صورت است که رفع نابرابری‌ها و توسعه شهرستان‌های کمتر برخوردار در استان تحقق می‌یابد.

طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به امتیازات و مشوق‌های مدنظر برای سرمایه گذاری در شهرستان‌های کمتر برخوردار و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های مساوی در سراسر استان، سرمایه گذاران برای دستیابی به منافع اقتصادی ترجیح می‌دهند در این مناطق سرمایه گذاری کنند.

طالبی در پایان از فرمانداران خواست تا اولویت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌های تحت مسئولیت خود را مشخص و به مدیریت ارشد استان ارائه کنند تا با همکاری و تعامل مدیران استانی این پروژه‌ها و اولویت‌ها مورد پیگیری جدی قرار گیرند.

انتهای پیام/ص

صحبت های استاندار یزد در جلسه کار گروه توسعه شهرستان خاتم

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار