رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره مامورنما و اعتراف آن‌ها به یک میلیارد ریال سرقت اموال مردم خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف تعدادی افراد ناشناس تحت پوشش مامور، موضوع با صهورت ویژه در دستور کار کارآگا‌ها پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد سارقان ۵ نفر هستند که در ساعت‌های مختلف شبانه روز با شناسایی افراد سالمند با معرفی خود به عنوان مامور ادارات آب، برق و گاز به درب منازل آن‌ها رفته و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس اگاهی استان عنوان داشت: کارآگاهان با استفاده از یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین تحقیقات لازم از مال باختگان موفق شدند هویت اصلی سارقان را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی هر ۵ نفر را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کنند.
سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه تعدادی از سارقان اعتیاد شدید به مواد مخدرصنعتی دارند اظهار داشت:. در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعدادی دستبند یکبار مصرف، چسب‌های پنج سانتی، کلاه، چفیه، دستکش، تعدادی قمه و قداره کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو ال ۹۰ و خودرو پژو ۴۰۵ که از آن‌ها در سرقت‌ها استفاده می‌کردند نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت به عنف از منازل افراد سالمند اعتراف کردند گفت: ارزش اموال به سرقت رفته در این سرقت‌ها برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با ادارات مربوطه قبض‌های دوره‌ای از طریق پیامک به اطلاع مشترکان می‌رسد و دیگر نیازی به حضور ماموران به درب منازل نخواهد بود ضمن اینکه به شهروندان به خصوص افراد سالمند توصیه می‌کنیم برای منازل خود از آیفون‌های تصویری استفاده کنند و درب منازل خود را به روی هر کسی باز نکرده و از کسانی که ادعای مامور بودن می‌کنند کارت شناسایی بخواهند و در صورت مشکوک شدن نیز موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

دستگیری اعضای باند ۵ نفره مامورنما در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.